امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 146
بازدید دیروز : 156
بازدید هفته : 313
بازدید ماه : 302
بازدید کل : 28983
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 94
تعداد آنلاین : 1

چت روم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

مترجم سایت

عشق چیست؟

سلام امروز بحث جالب رو در مورد این که عشق واقعی چیه گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد و نظر بدید و راهنماییم کنید

 من اعتقاد دارم که عشق اقتباسی نیست و به مرور زمان به وجود نمیاد، بلکه تو یه لحظه بوجود میاد و هیچ وقت هم از بین نمیره ، هیچ وقت

خب حالا ببینیم عشق چیه؟

به نظر بنده حقیر عشق رو نباید با حس وابستگی و دوستی اشتباه گرفت و عشق در این دنیا بین دو نفر یا دو چیز به وجود میاد.

نمیدونم شاید واژه عشق یه واژه کلی باشه و اگر پدر مادرت و ... رو هم دوست داشته باشی بگن عاشق اونایی، ولی به نظر من این عشق نیست و این حس بر اثر محبت  بوجود میاد و با وابستگی ادامه پیدا میکنه،شما شاید حاضر باشید برای پدر و مادر و ... جونتون رو هم بدید اما برای عشقتون چی کار حاضرید بکنید؟

اگر لازم باشه یکی رو انتخاب بکنید کدوم رو انتخاب می کنید، مسلما اگر واقعا عاشق باشید عشقتون رو انتخاب می کنید.

شما در کنار عشقتون احساس آرامش می کنید و بدون اون کاملا بی قرار و نا آرام هستید و حتی با اسم یا عکس اون هم آروم میشید، به نظرم عشق میتونه روح رو کامل کنه و عشق واقعی رو در کنار کسی دارید که این حس آرامش بیش تر باشه.آیا شما در مورد پدر و مادرتون هم همین حس رو دارید؟

مسلما اگر کمی صادق باشید می گویید که حتی در مورد خدا هم این حس رو ندارید چه برسه به پدر و مادر و ...

شما اگر مومن ترین آدم هم باشید در هنگام نماز یا رفتن به مسجد (برای مسلمین) و رفتن به کلیسا (برای مسیحیان) و ... که اعتقاد دارید تو اون لحظه به خدا نزدیک ترید آیا همون حس عشق رو دارید؟

و یا برای رفتن به اون جا یا نماز خواندن و ... بی قرار هستید؟

من در پست های قبل گفته بودم که خدا عشق است و ذره ای از اون رو در درون ما قرار داده است ،پس چرا این حس رو نسبت به خدا نداریم یا میزان اون کمه؟

چرا انقدر قدر نشناسیم؟

مسلما ما به خدا هم عشق می ورزیم ولی با عشق بین ما و یک شخص یا جسم یا ... فرق دارد و من نمی خوام تو این پست اون رو بررسی کنم.

من شخصا به خدا ، روح و دنیای بعد از مرگ معتقدم ولی اگر 1% هم احتمال بدهیم که دنیایی وجود نداشته باشد و با مرگمنو به صورت کامل نابود شیم اون وقت چی کار می کنید؟

چرا وفتی عاشق می شیم و به عشقمون نمی رسیم یا تلاش نمی کنیم و نمی رسیم میگیم که خدا نخواست و تو اون دنیا به هم   می رسیم ، اگر دنیایی وجود نداشته باشه چی؟

چرا وقتی تو این دنیا میتونیم با عشقمون باشیم اونو به دنیای دیگه بسپریم و تلاش نکنیم تا با عشقمون باشیم؟

چرا بعضیاتون میگین عشق وجود نداره و نمی خواین اونو ببینین (متعصفانه این مورد در مورد دختر ها شایع تر از پسر هاست) بهتون حق میدم ،شاید این بخاطر داستان های غمگین عاشقانه باشه ولی این رو بدونید اگه از ته قلب بخواین عشق رو ببینید، حتما حتما  اونو می بینید ، همون طور که من خواستم و دیدم شما هم میتونید!

البته برای عاشق شدن باید کاملا آماده باشین ، چون عاشقی خیلی رنج و سختی داره.

شما فکر می کنید چند درصد از کسایی که ازدواج می کنن این حس رو نسبت به هم دارن و از ته قلب و بخاطر عشق با هم ازدواج میکنن نه بخاطر پول و شهرت و قیافه و هیکل طرف مقابل؟

ازدواج بخاطر زیبایی و ... به هیچ عنوان نمی تونه جای عشق رو بگیره.

اکثر دختر ها به سرعت عاشق یک پسر پول دار و خوش هیکل و جذاب میشن و اکثر پسر ها هم سریع عاشق یه دختر خوشگل و خوش هیکل میشن اما این عشق نیست به خداوندی خدا این عشق نیست، عشق یعنی  شما  اگرعاشق زشت ترین و فقیر ترینآدم دنیا و یا فردی با هر مشکل دیگر بشوید او را زیبا ترین و بهترین آدم بر روی زمین می بینید ، این عشقه ، نمیگم اگر از یه دختر یا پسر خوشگل خوشتون بیاد عاشق نیستین ولی اونو تو همه چی زیبا میبینید نه تو هیکل و قیافه، تا اون جایی که من دیدم اکثر دخترا به عشق اعتقاد ندارند یا به این عشق اعتقاد ندارند و میگن حس بی معنی هستش و یک در میلیون کاملا به اون اعتقاد دارند (البته توهین نباشه ها من خودم طرفدار سر سخت دخترا هستم و همیشه حق رو می دم به اونا )،

البته اگر دختری عاشق پسری بشه خیلی خیلی بیش تر این حس آرامش و بی قراری  رو تجربه می کنه و اگر هم  پسری

عاشقش باشه اون دختر هم معمولا بلاخره از اون پسر خوشش میاد و در کنار اون حس آرامش داره ولی پسرا معمولا

این طور نیستند.

پس عشق یک طرفه هم اگر خیلی خیلی قوی باشه می تونه خودش رو دو طرفه کنه.

لطفا اگر عقیده ای ضد کل حرفای من یا قسمت خاصی از اون دارید حتما حتما تو قسمت نظرات بگید شاید تا بزارم رو وبلاگ شاید نظر من و کسایی که مثل من فکر می کنند عوض شد ، حتی اگر مخالف عشق هستین و میکین وجود نداره هم با ذکر دلیل بگین چون دوست دارم این بحث رو از حالت فردی خارج کنم و به یه بحث گروهی تبدیلش کنم تا به یه نتیجه ی کامل تر ،بهتر و درست تر برسیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط Ramtin در 21 آبان 1389برچسب:عشق,درد دلی از عشق,عشق چیست,عاشق کیست, | لینک ثابت مطلب

پروفایل

عاشق باش و مپرس که عشق چیست،عشق همیشه و در همه جا در درون توست!
توضیحات
یاد بگیریم زندگی کنیم
مدیر وبلاگ
Ramtin
نویسندگان
لینک دوستان
اس ام اس رفاقتی
اس ام اس دوست داشتن
L...Story
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک با Me ابتدا ما را با عنوان Life Is Love و آدرس life.love.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد پیشاپیش ممنون.